Zmiana nazwiska członka zarządu

Zmiana nazwiska członka zarządu wymusza dopełnienie obowiązku jakim jest aktualizacja danych w KRS. Jak dokonać wpisu zmiany nazwiska członka zarządu do KRS? Czy jest to obowiązek konieczny, do którego muszą dostosować się właściciele firm?

Zmiana nazwiska członka zarządu jakie dokumenty?

Bezsprzecznie zmiana nazwiska członka zarządu zobowiązuje do sporządzenia takich dokumentów, jak:
– wniosek KRS-Z3,
– formularz KRS-ZK,
– oświadczenie prezesa zarządu o adresie do doręczeń,
– lista osób uprawnionych do powołania zarządu spółki.

Zmiana nazwiska członka zarządu jakie opłaty?

Dodatkowo godne uwagi jest to, że należy również dołączyć potwierdzenie opłaty w wysokości 350 zł za wpis w KRS oraz ogłoszenie z Monitorze Sądowym i Gospodarczym.

Warto pamiętać o tym, że wypis z KRS stanowi pewnego rodzaju „dowód osobisty” firmy. Oznacza to, że wypis zawiera najistotniejsze informacje o firmie, więc przedsiębiorcy muszą pamiętać o szybkiej aktualizacji danych.

Jednym z formularzy jakie należy uzupełnić jest formularz KRS-ZK, który służy do zgłoszenia zmian w organach władzy w spółce.

Bez wątpienia podczas zgłaszania zmian do KRS bardzo istotną kwestią jest dopełnienie wszystkich formalności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wielu właścicieli firm odwleka procedurę aktualizacji danych spółki tłumacząc się „brakiem czasu”. Warto jednak podkreślić, że błędne dane w KRS mogą znacznie zagrozić bezpieczeństwu podmiotu na rynku.
Coraz więcej osób decyduje się na pomoc specjalistów w zakresie aktualizacji danych w KRS. Ich wsparcie oraz przeprowadzenie całej procedury często okazuje się być niezbędne dla osób, które potrzebują szybkiej zmiany danych w KRS.

 


Oferujemy pomoc w zakresie zmiany nazwiska członka zarządu – pełne przeprowadzenie procedury aktualizacji danych spółki w KRS!

kancelaria@aktualizacja-danych-spolki.pl

 

szybka-aktualizacja-danych-spolki-krs

 

 

 

Zmiana nazwiska członka zarządu
Przewiń na górę